29 Juli – Amsterdam - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Merel Jansen - WaarBenJij.nu 29 Juli – Amsterdam - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Merel Jansen - WaarBenJij.nu

29 Juli – Amsterdam

Blijf op de hoogte en volg Merel

29 Juli 2014 | Argentinië, Buenos Aires

Het is zover. Ik ben in het vliegtuig gestapt naar Buenos Aires. Ik moet zeggen dat ik best relaxed was de afgelopen dagen maar de dag zelf gierden de zenuwen wel even hard door mijn lijf. Vooral toen mijn vader zei, op weg naar Bologna: “Mereltje wil jij het laatste stuk rijden want ik heb een dipje..”. Dus, toen het bordje ‘Aereoporto Marconi’ voorbij kwam, kreeg ik het wel even (heel) benauwd.

De reis van Bologna naar Amsterdam ging heel soepel. Het vliegtuig vertrok wel later (20 min delay) maar in de lucht was het weer ingehaald. Het vliegtuig was kleiner dan ik gewend was en moet eerlijk zeggen dat ik wel even heb gedacht aan het ongeluk van Malaysia Airlines. Maar ik probeerde het van mij af te pushen, en dat lukte ook.

Toen ik aankwam op Schiphol heb ik snel aan iemand gevraagd waar ik heen moest. Nog even een passpoort controle, en liep door naar gate E20. Viel me nog wel mee hoe veel en ver ik lopen moest.

Eenmaal aangekomen moest ik al gelijk boarden. Weer die koffer en handbagage door zo’n lopende band. Gelukkig hoefde ik mijn schoenen niet uit te doen, want die veters zijn best wel irritant (kwam ik achter nadat ik de schoenen had gekocht hehe).

Daar zit ik nu dan, in een groot vliegtuig van KLM. Wat een avontuur. Alles is nieuw, veel mensen, groot vliegtuig met een schermpje op de achterkant van de stoelen, een hele andere crew dan dat ik gewend ben.... 13 uur vliegen.. pfoe. Ik hoop dat ik slapen kan. Trouwens, ik moet nou net zo’n tuthola als stewardess hebben. Ze ziet er erg onaardig uit, ben benieuwd of ze dat ook echt is.

  • 02 Augustus 2014 - 09:23

    Lisette:

    Leuk zo'n verslagje. Dan weten we hoe het gaat en wat je allemaal meemaakt. Ook leuk voor jezelf later kun je teruglezen hoe je het toen beleeft hebt. Hoop dat alles naar wens gaat en dat je binnenkort een kamer/appartement voor jezelf kunt vinden. Geniet vooral van je bijzondere ervaringen!

    Liefs, Gert en Lisette

  • 02 Augustus 2014 - 16:55

    Wim Jansen :

    Wat werkt dat toch allemaal mooi tegenwoordig .hoop dat ik het allemaal kan bijbenen.

  • 14 September 2014 - 22:32

    Janneke:

    Hoi Merel,

    Via opa hebben we vandaag deze link gekregen. Ik ga nu heel snel al je verslagen van de afgelopen tijd gelezen, zodat ik helemaal bij ben met je grote avontuur. Leuk dat je het met ons deelt.

    Groetjes, Janneke & Jeroen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

Hallo allemaal, Ik ben de komende 5 en halve maand in Buenos Aires voor mijn 'study abroad'. Ik probeer jullie zoveel mogelijk te updaten met mijn verhalen en belevingen.

Actief sinds 01 Aug. 2014
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 3487

Voorgaande reizen:

29 Juli 2014 - 13 Januari 2015

Buenos Aires

Landen bezocht: